Projekts “PROTI un DARI 2.0”

Ar Dobeles novada domes lēmumu Nr.108/4 š.g. 27.marta sēdē deputāti apstiprināja pašvaldības dalību Jaunatnes starptautisko programmu aģentūras (JSPA) īstenotajā projektā “PROTI un DARI 2.0”. “PROTI un DARI 2.0” turpinās Jaunatnes …

Projekts Nr. 2.3.2.1.i.0/1/23/I/CFLA/001 “Sabiedrības digitālo prasmju attīstība”

PROJEKTA MĒRĶIS Veicināt digitālo pašapkalpošanās prasmju attīstību sabiedrībā, tādējādi veicinot personu veiksmīgāku iekļaušanos sabiedrībā, t.sk. nodarbinātībā, ikdienas sadzīves jautājumu mūsdienīgā risināšanā un kvalitatīvas dzīves uzlabošanā. PROJEKTA MĒRĶA GRUPAS Iedzīvotāji vecumā …

Latvijas valsts budžeta finansētās programmas “Kultūrorientācijas kursi un iekļaušanās pasākumi Ukrainas civiliedzīvotājiem”, “IZPROTI, IEKĻAUJIES, SĀC”/2023.LV/UKR_KO/2/

PROJEKTA MĒRĶIS IZPROTI – kādā kultūrvēturiskajā vidē esi nonācis, kādas ir vietējās sabiedrības vērtības, kultūra, vēsture, tradīcijas. IEKĻAUJIES – esi kopā, sadarbojies, interesējies, iesaisties pasākumos, mācies valodu, cieni valsti, novadu …

Zemgales uzņēmējdarbības vides attīstība un uzņēmēju konkurētspējas veicināšana /LVIII-068; SMEPRO 2/

PROGRAMMA Projekts SMEPRO 2 tiek īstenots pārrobežu sadarbības programmas 2014.-2020.gadam ietvaros un to līdzfinansē Eiropas Savienība. PROJEKTA NOSAUKUMS ENG “Development of Zemgale`s business environment and promotion of enterpreneurs` competitiveness”/SMEPRO 2 …

Vecāku skola – jauni izaicinājumi ģimenēm pandēmijas un ģeopolitisko apstākļu ietekmē /Nr. 22-06-AL30-A019_2202-000006/

PROJEKTA MĒRĶIS Aktualizēt problēmas ģimenēs, kuras izraisījusi ilgstoša covid -19 pandēmija un tai sekojošais karš Ukrainā, kas var novest pie straujas ģimeņu labklājības līmeņa pazemināšanās un ar to saistītajām problēmām. …

PROTI un DARI! /Nr. 8.3.3.0/15/I/001/

PROJEKTA MĒRĶIS Jaunatnes starptautisko programmu aģentūras (JSPA) projekts “PROTI un DARI!”, Nr. 8.3.3.0/15/I/001. Projekta mērķis ir attīstīt mērķa grupas jauniešu (vecumā no 15 līdz 29 gadiem (ieskaitot), kuri nemācās, nestrādā, …