Informācijas un tehnoloģiju laikmetā zināšanu sabiedrībā ikvienam indivīdam nepieciešamas kompetences un kritiskā domāšana, kas palīdz analizēt un atšifrēt mediju (gan digitālo, gan tradicionālo) saturu un reklāmas vēstījumus, kā arī mērķtiecīgi navigēt informācijas plūsmā, prast mijiedarboties tiešsaistē, radīt un atbildīgi līdzdarboties satura veidošanā digitālās platformās.
SEMINĀRA TĒMAS:
Digitālo mediju platformu (“Facebook”, “Instagram” “Youtube”, “Google”, “Netflix”, “Spotify”, “Draugiem.lv” u. c.) biznesa modeļi.
Uz algoritmiem un mākslīgo intelektu balstītu risinājumu izmantošana sociālajos medijos. Informācijas personalizēšana, tematiski un emocionāli personalizēta satura piegāde sociālo mediju lietotājam. “Facebook”, “Instagram”, “Youtube” algoritmi un to ietekme uz lietotāju informācijas plūsmu. Lietotāju ierobežotās iespējas izprast sociālo mediju algoritmus un mērķtiecīgi navigēt savu informācijas plūsmu. “Cambridge Analytica – Facebook” gadījuma analīze.
Datu piederības un privātuma aspekti digitālā vidē, sociālo mediju lietojumā. Indivīda drošumspēja digitālā vidē. Galvenie riski, to apzināšanās un novēršana
Jauno satura radītāju “Influenceru”, “jūtūberu”, blogeru un vlogeru fenomens, to ietekme uz auditoriju, īpaši bērnu, pusaudžu un jauniešu mērķa grupām.
Aicināti piedalīties uzņēmēji, topošie uzņēmēji un citi interesenti.