Vai tiešām atzīmes vairs neliks? Kā es zināšu, kā manam bērnam iet mācībās? Kā es zināšu, cik spēcīgs viņš ir starp saviem klases biedriem? Vai ir iespējama izaugsme bez savstarpējas sāncensības/sacensības? Šādus un līdzīgus jautājumus saistībā ar pilnveidotā mācību satura ieviešanu dzirdam bieži. Atzīmes paliks, tās nav plānots atcelt, tomēr par vērtēšanu iespējams domāt ne tikai kā par atzīmju likšanu. Vērtēšana var kļūt par atbalstu skolēnam vēl mācību procesā. Šī diskusija būs par to, kādas pārmaiņas gaidāmas skolēnu vērtēšanā, kādēļ tās nepieciešamas un ko nozīmē vērtēšana skolēnu izaugsmei.
Rīko:
Skola 2030
Piedalās:
Solvita Lazdiņa – Rīgas pilsētas sākumskolas direktore, Skola2030 mācību satura izstrādes vecākā eksperte
Pāvels Pestovs – Rīgas 72.vidusskolas ķīmijas skolotājs, Skola2030 mācību satura izstrādes vadītājs
Irēna Nelsone – JVLMA Mūzikas mācīšanas metodikas docētāja, metodiķe